Fáze 4: OBJEMOVÝ TRÉNINK, trvání: 4 – 6 týdnů

Charakteristika: Pokročilý objemový trénink, 3+1 (3 dny trénink + 1 den odpočinek)

Frekvence: Vysokofrekvenční trénink, všechny partie jsou procvičeny každé 4 dny.

Tréninkový objem:  Velmi vysoký tréninkový objem, 12-15 sérií na velké svalové skupiny a 8-10 sérií na malé svalové skupiny v rozsahu 6-12 opakování.

Tréninková intenzita: Zátěž používáme střední, vzhledem k vysoké frekvenci tréninku. Série provádíme až k hranici selhání, pauzy mezi sériemi 90-120 sec., důraz na procítění každého cviku.

Popis tréninku:

Tento typ tréninku je velmi náročný a intenzivní. Vyžaduje již důkladné znalosti ohledně stravování, suplementace a regenerace. Při dodržení všech faktorů je tento trénink jeden z nejlepších pro budování objemu svalů.

Zkrátka, je to pokročilý objemový kulturistický trénink vhodný pro naturálně cvičící sportovce, kteří prošli silovou a silově – objemovou přípravou, jakožto další logický stupeň. Jedním z důvodů neúspěchu je nedostatečné šokování těla novými impulzy. Tělo se velmi rychle adaptuje, stane-li se to, růst síly i objemu svalů se zastaví. Tento tréninkový plán vám dá dostatečný impulz pro nové přírůstky!

Pokuste se trénovat tak často, jak jen můžete, ideálně dodržet 3+1. Pokud některý s tréninků vynecháte, pokračujte další den tam, kde jste skončili, zkrátka budete mít jeden den odpočinku navíc.

 

KOMPLETNÍ TRÉNINKOVÝ PLÁN V PDF STÁHNĚTE: ZDE

NEPŘEHLÉDNĚTE:

1/4 REKONDIČNÍ TRÉNINK ZDE

2/4 SILOVÝ TRÉNINK ZDE

3/4 SILOVĚ/OBJEMOVÝ TRÉNINK ZDE

DOPORUČENÁ SUPLEMENTACE ZDE

 

Za sdílení děkujeme.

Autorem článku je Dalibor Bryja

 

Chci odebírat novinky

Chci dostávat 1x měsíčně email s přehledem nejzajímavějších článků z blogu + přehled aktuálně nejvýhodnějších nákupů z eshopu. Je mi známa informace, že se mohu kdykoliv odhlásit a odběr měsíčního přehledu zrušit, pokud usoudím, že mne to již dále nezajímá.

Archív